Z dniem 29 marca 2021 r. weszło w życie nowe Rozporządzenie MEiN w
sprawie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu
oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
Na podstawiepkt.1 , § 5od dnia 29 marca do 11 kwietnia 2021 r.
dyrektor szkoły na wniosek rodziców
dzieci uczęszczających do klas I-III, którzy:
1) są
zatrudnieni w podmiotach wykonujących działalność leczniczą,
2) realizują
zadania dotyczące koordynacji ratownictwa medycznego,
3) realizują
zadania publiczne w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem
COVID-19,
4) pełnią
służbę w jednostkach zapewniających bezpieczeństwo i porządek publiczny,
5) wykonują
działania ratownicze,
6) są zatrudnieni
w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
7) są
zatrudnieni w ogrzewalniach i noclegowniach,
8) są
zatrudnieni w placówkach zapewniających całodobową opiekę osobom
niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku,
9) są zatrudnieni
w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach
opiekuńczo-terapeutycznych oraz w interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych,
10) są
zatrudnieni w formach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,
11) są
zatrudnieni w jednostkach systemu oświaty, i realizują zadania na terenie tych
jednostek
– ma obowiązek zorganizować dla tych dzieci
opiekę w szkole, do której uczęszczają.
Rodzice dziecka, którzy chcą skorzystać z
opieki, wnioskują do dyrektora szkoły o objęcie ich dziecka opieką. Pisemne
wnioski składać można w sekretariacie uczniowskim lub przesłać na adres
email:
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 11 w Mielcu im Jana Pawła II